miércoles, 6 de junio de 2007

Eriken sentimenduak

Bueno ba nik blog honetan Sandra nire lagun onari buruz hitz egingo dizuet. 17 urteko printsesa bat da eta 1989ko uztailaren 20an jaio zen.

Neska itsela eta zintzoa da eta haretaz fidatzen naiz.

Klasean elkarrekin gaude, beti tontakeriak egiten eta zirikatzen gaude baina umorez.

Esagutzen garenetik asko haserretu gara eta negar asko egin dugu, baina beti konpondu izan gara eta berriro beti bezala egon, baina momento txarretan gaizki pasatzen nuen zeren pentsatzen nuen betirako ez genuela betirako hitz egingo.

Gendea aho zabalik geratzen da gure jarrera aldaketengandik, adibidez asko gorrotatzetik, asko maitatzera, baina lagunak bezala ehh!!! ze gende askok gaizki interpretatzen du!!!

Egia esaten ba dizuet, inoiz ez dut bera bezalako lagun on bat eduki, oso ondo jausten zait eta dena emango nuke berari ezer ez gertatzeagatik, eta pasatzen ba zaio, niri zerbait emango dit eta ezingo nuke sekula bururik altzatu.

Niri beldurra bakarrik ematen didana, klaseak amaitzen direnean bakoitzak bere aldetik joatea da eta brerriz ez ikustea.

Benetan esaten dut, berarekin oroimen asko ditudala eta ez zaizkidala ahaztuko.
Hiru urte hauetan, klasean elkartuta egon garenak, bera izan da bideko argia argitu didana.

Bueno lagako zaituztet, zeren berari buruz hitz eta hitz egiten hasten banaiz ezin dut amaitu.

2 comentarios:

{D4rk3ViL] dijo...

Weno P€r! pos ke te balla todo bien con esta chica, espero ke la cuides y ke la sepas balorarla como buena chika ke es. Menos mal ke arreglamos lo nuestro y nos volbemos a llevar dpm ;)
Weno P€r! ya nos beremos en el gimnasio :P

khalid dijo...

PERI TIO ESTAS COMO UNA PUTA CABRA. KE DIGAS UNAS TONTERIAS VALE PERO KE DIGAS KURSILADAS TIO.... EN FIN ROVERTO CARLOS ES UN PAKETE POR ESO LE ECHAN JEJEJE RONALDINHO ES EL MEJOR