lunes, 4 de junio de 2007

Buenache






Buenache de Alarcón, Manchako herrialde bat da, Cuenca-ko probintzian,La Manchuela komarkan. Bere lurazala 64.4 km²-etakoa da.Bere gentilicioa Bonachero da.

Nik Buenachera joaten nahiz oporretan, udako porretan, aste santuko oporretan....... Herrialde honetan nire aiton-amona, nire amren aldetik, jaio ziren. Biok bizi ziren eta lan egin zuten Buenachen. Han txalet bat daukate oporretan joateko. Nire aitona egin zuen orain dela hogeita bi urte, bere koinatuaren laguntzarekin.Nire aiton-amona Ermura etorri ziren bizitzera. Eta orain etxe hori da alojatzen naizen oporretan.

Buenachen familia asko daukat eta oso ondo pasatzen dut.Nire lehengusina istegi bat dauka laurehun ardirekin gutxu gora behera, eta nik ia egunero joaten nahiz berarekin artzain egitera. so ondo pastzen berarekin zeren gauza asko esaten dit eta anekdota asko.
Gero beste lehengusina daukat urte bat gutxiago dauka eta berarekin joaten nahiz festatara. Oso majoa da, baina batzuetan oso gaistoa da jeje. Berarekin oso ondo eramaten nahiz zeren gausa gustiak elkarrekin egiten dugu.

Nire osabak ortu bat dauka eta han baraskiak, patatak azenarioak, porruak eta abar landatzen du. Nik egun batzuk joaten nahiz ortura berari laguntzera zeren nire osaba urte asko ditu eta bakarrik ezin du. Ere bai joaten naiz zeren traktoarekin eramaten dit. Asko gustatzen zahit traktoarekin ibiltzea..


Gauero joaten nahiz nire anahiarekin eta lehengusinarekin, gasolindegira partida batzuk jolastera billarrera eta trago batzuk edatera. Gau osoa egonten gara han jolasten eta edaten.
Goizean sehar joaten gara nire anahia eta biok udal igerilekura eta egoten gara bazkaldu arte.

Urte onetan ahal badut joango nahiz herriko festetara. Eta ezin badut urrengo urtean juango nahiz zeren hango festak oso onak dira.

No hay comentarios: